Waarom je meedoet aan de Week van de Grafimedia

Van 28 september t/m 3 oktober is de 3e editie van de Week van de Grafimedia. Met elkaar maken we Nederland bewuster van ons mooie grafimedia-vak. Waarom je meedoet met dit initiatief? Omdat als we samen optrekken de aandacht veel groter is dan bij individuele initiatieven. En dat is goed voor bekendheid en het invullen van de (lang) openstaande vacatures.

Natuurlijk doe je mee, door op een avond tijdens de week je deuren te openen en bezoekers een kijkje in jullie grafimedia-keuken te geven. Maar het kan ook een hele dag, meerdere avonden, de hele week of juist in het weekend, het is aan jou! Jij zorgt voor lokale promotie; wij voor landelijke media aandacht. En samen zorgen we voor meer bekendheid voor de grafimedia en interesse voor het werken in de branche.

De vorige edities waren succesvol doordat deelnemers collega-ondernemers van bedrijventerrein of ondernemersvereniging, scholieren uit van ROC’s en middelbare scholen in de regio en ook familie en vrienden van medewerkers uitnodigden.

Meld je aan  en denk na over hoe jullie hier invulling aan kunnen gaan geven. Wil je tips en inspiratie van eerdere deelnemers? Meld je dan aan voor een lunchwebinar (30 min).